sekadar renungan

Jangan sekadar menjadi Penonton….Bangunlah!!! Ceritakan Prestasimu sendiri hingga orang lain tertarik mengikuti ceritamu!

Jumaat, 8 Jun 2012

mujahid-mujahid ku

assalamualaikum semua blogwalking. semoga semua bahagia di hari yang penuh barakah ini. 
esok aku mahu pulang kolej da. huhu.. perasaan malas tu da timbul da. aku mesti lawan la. sekarang duk berfacebooking je la. tengah berfacebook aku terbaca la karangan dari anak2 saudara ku ini. seronok juga aku baca. da makin besar kan diorang ini. 

korang nak x tengok gambar mereka ini. ok.. jom tgok.. goooooooo 

family nye.. 

si abang di dera memegang sepupu nye ni

kseronokan makan aiskrim

si abang di panggil amir n si adik di panggil imad. aku mengharapkan mereka membesar menjadi seorang mujahid yang berani, menjadi anak2 yang soleh. 

anak2 saudara ku yang lain.. nanti maksu mu ini masuk kan entry tentang kamu ye. seronok dengan mereka ni. 

mahu out dulu, moga kalian seronok membaca.. hehe..  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...