sekadar renungan

Jangan sekadar menjadi Penonton….Bangunlah!!! Ceritakan Prestasimu sendiri hingga orang lain tertarik mengikuti ceritamu!

Khamis, 21 Jun 2012

maher zain??????

assalamualaikum

da lama jannah tidak menaip kan.. dah bersarang blog ni.. hehe. kelakar ayat.. 
sebenarnya aku nak cerita ni.. hehe.. cerita yang menarik la.. nak tau ape.. sebenarnya aku pergi konsert maher zain. eh.. tu pun nak kecoh ke. hehe.. teruja kot dapat pergi. pulak tu ade orang belanja kan.. bukan senang lorh.. huh.. dapat jumpa maher zain lagi la teruja. 

aku nak cerita ni. lagu maher zain selalu memikat telinga aku untuk mendengar. tak jemu la bila dengar.. pulak tu bila dia bergandingan dengan irfan marki.. makin gempak la.. 
maher zain boleh menjadi contoh untuk kita la kan.. kita semua pun tahu dia dulu dia camne.. so. dari cerita dia kita da boleh ambik contoh untuk kita semua. 

tapi ade jugak yang x puas hati coz maher zain buat lagu semua rentak sama.. ish.. korang ni.. xde feel dengan muzik langsung la. lagu dia sekarang mang best la.. seriously.. anak sedara aku pun tangkap feeling pe dengar lagu maher zain.. dari dengar lagu yang ntah pa pe tu.. better dengar lagu maher zain. ade gak faedah nya.. hehe. maca promote maher zain je kan.. hehe. nak upload gambar aku tangkap cam tak sesuai je.. x clear la.. jom kita layan kat youtube nak.. best la

ni maher zain main piano. 1st time ley tgok.. mang best la.. x rugi la pergi.. hehe. 

ok la.. penat da menaip.. sori la.. sebenarnya nak ilang kan kebosanan ni.. so tulis je la buat hepi kan diri.. 



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...