sekadar renungan

Jangan sekadar menjadi Penonton….Bangunlah!!! Ceritakan Prestasimu sendiri hingga orang lain tertarik mengikuti ceritamu!

Ahad, 15 April 2012

salam ukhuwaah

tetiba malam ni rase macam nak menaip lak. huhu. so, blog la jd mangse aku. aku pn x tau nak tulis ape dalam ni. xde idea. hahhaha..

eh, tetiba aku teringat, tadi aku bace blog sorang kawan aku, die baru lg la jg budak2 blogger ni. kire ok la kan.. walaupn banyak kali buat, hope yang ni kekal la ye. hehe.. tu pun ade la orang yng menolong die.. ok la.. sekurang2 nya die nak juga berblogging. sekadar berkongsi ilmu n meluahkan ape yng terpendam.. so. good luck for my kwan ku. kire cam adik juga la.. haha.. jgn marah aku ye.

tapi aku rase die ni bagus la.. die mempunyai cita2 y besar. hehe. hobi die bgus walaupn die belajar aliran agama. tapi bgus la.. boleh juga bdakwah melalui hobi die. seronok la berkawan ngn die ni. walaupn aku sering dikenakan olehnya.. sgt2 suke kn ble dikenakan.. hohohoho

hope die dpt mncapai cita2nya n dapat bersama dgn org yang tersayang.. jgn putus ase bro...

all the best..  aku sayang ko sahabat.. haha.. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...