sekadar renungan

Jangan sekadar menjadi Penonton….Bangunlah!!! Ceritakan Prestasimu sendiri hingga orang lain tertarik mengikuti ceritamu!

Isnin, 16 April 2012

salam ukhuwaah

kekurangan idea untuk berblogging.. kalau orang lain mesti tulis diari kan. aku tok reti la nok cerita pasal diri aku.. bagi aku tok perlu nak jaja kat sini kan. itu hanya pendapat aku. aku bukan x sokong.. cume x berminat. hihihi. macam sama je kan.

berblogging ni saje nak bagi aku pandai sikit menulis. walaupun ayat merapu macam ape tah. tapi seronok juga. hehe. sekarang aku rase macam nak buat satu cerpen je.. bia la merapu pn,,,, berangan je lebih.. hahaha..

sekarang tengah cuti.. so xtau sgt nak buat ape.. duk jage ank sedare aku yang cerdik ni. huhu.. alang2 aku on9 je.. tu tengah cari idea nak buat ape selain online je. tapi xde kan.. xpe la. nt mane la tahu ade job ke. hope ade la..

eh..  hari ini aku merapu je kan.. malas da merapu. ok la

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...