sekadar renungan

Jangan sekadar menjadi Penonton….Bangunlah!!! Ceritakan Prestasimu sendiri hingga orang lain tertarik mengikuti ceritamu!

Sabtu, 28 Januari 2012

pentingkan diri? kenape?

salam ukhuwaah
persoalan yang selalu bermain dalam kotak permikiran ku sekarang. kenapa dalam ramai2 kawan2 aku, semua lari bila aku perlukan pertolongan. aish. bila diorang minta tolong dari aku laju je.. bukan aku nak ungkit la.. tap i diorang x terpikir ke suatu hari nanti bile diorang sakit xde sape tolong, camne perasaan korang..

ok.. korang ingat bagus sangat ke.. kadang2 rase sedih sngt dapt kawan camni.. takpe la.. lepas ni aku x kan susahkan korang da. korang x yah la nk semakkn kepala korang dengan aku. aku tetap anggap korang sebagai kawan.. tapi lepas ni jangan la korang buat kat orang lain ye.. aku doa korang berubah.. salam sayang dari aku.. ~jannah~

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...