sekadar renungan

Jangan sekadar menjadi Penonton….Bangunlah!!! Ceritakan Prestasimu sendiri hingga orang lain tertarik mengikuti ceritamu!

Selasa, 3 Mei 2011

sahabat like me....................memang pun........................

sahabat.??????
sama erti ngn kawan, rakan, n lain- lain lg... bg aku sahabat ni maknenye mendalam sgt2.. korg tau knape.. lau kawan 2 kita da selalu dengar kan. rakan pn juz makne yang biase.. tp sahabat ni makne nye sgt la indah..
 sahabat like me... why?? for me.. sahabat adalah diri aku sendiri.. sape kate diri sendiri xleh jd sahabat... mang kita berkawan ngn diri kita.. lau x camne korang nk handle diri korang bila berseorangn.. camne korang nk percaye dr sendiri..

sahabat kau selalu je bg semangat kat aku... dye sntiase ade dkat dngn aku.. x pernah jemu.. xpernah merungut pn... sentiasa ingt kan aku kalau aku wat salah.. dye mang shabt sejati.. susah nak cari tau.. walaupn aku ramai kawan.. tp xde sape yang boley jd mcm dye..

tp.... ade lag sahabat yang byak membantu aku ble aku susah, bla hati aku tidak tenang... sahabt ni la yang byk menenangkan aku.. sahabat ini adalah shabt kepada semua umat islam... msti korang tau kan.. aku sgt2 menghargai shabat ni.. ini la yang aku maksudkan
Go to fullsize image


tau kan tu ape... tu la sahabat aku dan kawan agama ku... kuarga ku juga menjadikan al-quran sebagai sahabat sejati.. sentiasa mnjadi peneman... Alhamdulillah.. sahabat ni byak membantu aku....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...