sekadar renungan

Jangan sekadar menjadi Penonton….Bangunlah!!! Ceritakan Prestasimu sendiri hingga orang lain tertarik mengikuti ceritamu!

Jumaat, 16 September 2011

husna musfirah

salam ukhuwaah
berapa hari duduk dengan husna musfirah.. seronok ade. penat pun ada. husna da masuk lima bulan. perangai pun macam-macam ada. hehehe.. gambar nanti la saya letak, banyak juga ambik gmbar dia.. video pun ade.

baru bangun.. masyam lagi. hehehe


husna nak pergi mandi.. comey x saya
da siap mandi... mata je bulat. tapi ngantuk lagi
hari pertama jaga husna penat sikit.. dia baru lagi dijaga oleh mak sedare dia yang comel ni.. hehehe. macam-macam ragam dia ada. tapi penat sebab asyik nak berdukung je.. lengoh tangan saya.. bila ummi dan abi husna pergi keje dia sedih sebab biasa dia ikut sekali.. hehehe... tibe2 kena duduk rumah plak.. lagipun menangis sebab nak tidur dan lapar susu.. tapi susu x panas kn lagi.. terpaksa la pujuk husna dulu.. sambil mndukung husna sambil tu pergi panas kan susu dia.. mula2 tangan x lengoh lagi.. dalam pkul 7.45 pagi husna tido.. rehat la sekejap..

dalam pkul 8.30 da tido.. tapi nasib baik dia baik... nak dekat pukul 9 mandikan dia.. bukan main seronok lagi.. x susah sgt mandikn husna ni.. lepas mandikan kena ready kan susu.. nanti nangis lak.. biasa la.. kali pertama jaga husna.. dulu jaga anak saudara yang lain.. lain perangai.. lagipun dulu gune susu tepung.. senang sikit.. bila bosan.. bila bosan.. sesi bergambar pulak.. hehehe.. husna pandai lak bergambar..


muka maSAM la husna

husna nangis.. nak kena pujuk.
tiba masa untuk husna tidur kembali.. susu banyak juga husna minum.. ummi husna sediakan susu hanya empat botol.. cukup smpai tengah hari je.. nasib baik tengah hari tu ummi husna balik.. so boleh sediakan susu untuk petang.. terkejut juga ummi husna bila husna minum banyak.. biasanya memang sediakan 4 botol saja.. biasa la. husna da semakin membesar.. so makin bertambah la susu..ala.  tak dapat  sambung menaip.. husna da nangis.. nanti sambung..

ok.. hari ni bar boley sambung.. hehhehe. bila ptang menjelang husna x banyak sangat ragam.. cume merengek nak suruh dukung je la. husna da mula nak bermain.. die da kenal mak sedara yang comel ni.. hehhee.. husna banyak tido pulak bila dengan mak su dia ni.. huhu.. maksu dia pulak yang boring.. hehehehe.  bila wakt ummi dan abi balik.. husna bermain sambil melihat di luar. pandai pulak si kecik ni yek.. mgkin waktu petang ni dia nak keluar. hehehe.. tapi dia da tak larat kot nak tggu.. jad dia tidoo je la.. tido kejap je.. bile ummi balik terus bangun.. samapi sini je la aku menjaga.. ummi ada dia mula buat perangai.. hehe.. nak duduk dengan ummi je la.. hehehhe..

ok la.. sekian saje.. husna dan makcik dia.. hehehe

1 ulasan:

  1. Ehh ! Same Nama Husna Musfirah , Dapat Dari Mana Name Tuh ?

    BalasPadam

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...