sekadar renungan

Jangan sekadar menjadi Penonton….Bangunlah!!! Ceritakan Prestasimu sendiri hingga orang lain tertarik mengikuti ceritamu!

Khamis, 19 Mei 2011

kawan.... lebih... laki....

kawan lelaki???

aku xtau masih nak bekawan or x? dia selalu mengharapkan aku.. aku xnk dye ade feel ngn aku.. aku ingat dye da nekad xnk tgur aku lgsung.. buttttt... tbe2 dye ntar msg ckp menyesal. n mintak maaf pada aku.. why? aku lau berkawan x kesa la.. tp nk lebih2 aku x suka la.... kate org "brkawan biar lah 1000, bercinta biar 1" huhuh.. aku mang suka berkawan... x kisa la lau die jhat.. yang pnting dye ikhlas berkawan n dlm hati iginkan perubahan..

berbalik pda kawan aku ni... dye dengan aku mang ok... baik la juga... tp dye ade cerita perngai dye yang sebenar.... dye mang teruk.. sejak kenal ngan aku dye kate dye da ok ckit... jrg nk kuar malam da... x mau da wat keje gila.. aku mang suke la ngn perubahan dye.. tp lau boleh aku nk perubahan dye btul2 niat yang ikhlas.. bukan sebab aku... ape2 pun aku sering doa yang terbaik untuk kawan2 aku... aku harap dye jgn la terlalu mengharap sgt... aku x suke ......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...