sekadar renungan

Jangan sekadar menjadi Penonton….Bangunlah!!! Ceritakan Prestasimu sendiri hingga orang lain tertarik mengikuti ceritamu!

Rabu, 13 April 2011

about my family

aku dilahirkan dalam keluarga yang rmai... keluarga yang aman.. kehidupan kitorang sederhana tapi sgt2 bahagia... keluarga aku ni mengamalkan cara idup dalam ukhuwah islamiah...hehehe.. lau tgok aku lain sikit.. ok la.. aku ade 13 org adik-beradik.. 8 org abang n 4 akak... faham2 la aku la yang paling kcik sekali.. haha.. kiranya aku ank manje la.. tp x la manje... k.. berbalik pada keluarga aku, aku mempunyai seorang ayah yang sgt baik.. tapi... my father is gone.. :-(  time 2 aku bru je drjah 6.. memang sgt sedih.. tmbah2 aku yang paling rapat ngn arwah ayah..ermm.. aku berdoa agar roh ayah aku dicucuri rahmat Allah..

my mom adalah seorang yng sgt tabah n x pernah ade perasaan puts ase pn..mak la yng telah membesarkan aku sejak ayah da xde... aku ni da la degil sgt2... huhuh... selalu melawan ckap mak..(tu dulu) sekarng aku da ok la ckit, hehehhee, "mak, maafkan anak mu ini."

aku ade 33 ank sdre.. huhu. ramai kan.. bila blik umah je.. x muat... kt ruang tamu penuh je.. himpit-menghimpt la bila nk tdow.. heheh
tp sonok sgt2... bila time mandi puas la nk tggu turn... gaye cam duk asrama.. hahaha.. lau ank sdre yang kcil2 2 mandi lg la puas nunggu..; dyorg bkan mandi.. tp duk main air je... lau time ank dare.. hehehe. kitorang mandi smbil borak.. hahah..bese la.. ktorang wat gosip la.. tapi mang sonok la...

kiranya kuarga aku ade dalam 50 orang kot... huhuuhu, nasib baik umah aku besa.. tu pn x ckup nk tido.. puas cr tmpat kosng...uhuhuhu.. time nk masak, kena la wat gne periuk besar.. 2 pn x ckup tau.. mane x nye ank sdre yang bsar duk berborak kat dpur.. (berbncang) termasukla m.cik2 n p.cik2 dyorang... hehehehe ,

k la .. aku windu family aku.. love u semua..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...