sekadar renungan

Jangan sekadar menjadi Penonton….Bangunlah!!! Ceritakan Prestasimu sendiri hingga orang lain tertarik mengikuti ceritamu!

Khamis, 24 Mac 2011

universiti....... koleg......



sekarang ni ramai pening nak pilih u mane... ade yang nak masuk kolej je.. erm... entah la,,macam choice yang dyorg buat kan.. aku pun tgah pening... u da mintak.. kolej je aku x tau lg... kos mahal la.... 2 yang risau 2... aku bukan nye nak memilih sgt.. x kisah la belajar kt mane.. tp lau melibatkan duet yang byk 2 yang risau.. sian lak kt mak aku nt... so aku pun pkir repeat je la.. tp aku mintak jgak kolej...


ble nak apply bukan men susah lg. tension aku.. web upu bukan main serbut skarng.. pening kepala aku... web 2 sume dye masuk kan. lau dulu poli xxde pn kt dlm 2.. sekarang da ade.. x ke pening... nasib baik kau boleh buat.. lau x de jgak aku maki sape2 je.. hahaha..  lau buka laman web kolej punye bkan main seng je .. x pening nak mencri.. gembira je bila isi borng ... .. sekarng aku da mintak upu, kuis, maktab.. akak aku suh mintak poli plak.. aduh,,, malas aku nak isi da....


erm.. k la.. sebenarnye aku xde idea nak tulis pe.. sory ar.. ni serabut sikit... hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...