sekadar renungan

Jangan sekadar menjadi Penonton….Bangunlah!!! Ceritakan Prestasimu sendiri hingga orang lain tertarik mengikuti ceritamu!

Jumaat, 4 Mac 2011

di rumah

sekarang ade di kampung.. dapat lpas rndu kt mak... tapi.... eh... ade plak tapi nye... ye la... result x ok. kena la ngan mak. mak x marah sgt.. tp x tau ak ckap pe da.... mak ckp " ikut adik la nak amik pe?' pening la pk...
kawan2 pn duk tnye camne... cam la aku ni pro bab2 u ni... padahal dyorang pro dr aku... family ok je.. mgkin aku trime pndpat fmily je lpas ni.. sape2 ley tlong aku suggest nak repeat or amik dip blik... please help me!!!!!!!
skang kt sebelah aku ade ank sdre.. duk bising na main game... ne ley... pg2 ni kna la wt keje lu... tension dyorang asyik kna je ngn aku.... sje je nk knakn dyorang... kt kntan asyik men baby je.. kt sni dera abg dye...
ramai kawan2 marh coz x bagi tahu result aku.. malu la nk bgtahu... result pn cm x mnjadi... huhuhu.. ngah sedih je skang ni.. xtau nak pk pe... ok la... ak nak rest... nak kerjakn ank sdre aku ni... hehehe

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...