sekadar renungan

Jangan sekadar menjadi Penonton….Bangunlah!!! Ceritakan Prestasimu sendiri hingga orang lain tertarik mengikuti ceritamu!

Khamis, 10 Mac 2011

demam.

kesian kat bdak ni kan... x sihat. sedih la tengok dyorang... budak kecik bkan tau ape2 lagi... hanya tau nangis n gelak ketawa.. tp mereka kuat untuk menempuh hidup y mencabar ni...

hehehe.. sebenarnye nak cter sal kpenatan aku menjaga anak sedara aku yang demam da 2 hari... sungguh terasa kepenata 2... baru la aku rasa camne mak aku bersush-payah jage aku dlu... :-(.. sedih pk sal 2..
kembali kpd ank sdre aku lak...ank sdre aku dmam truk... btuk n selsema yang menyebbkn dye demam truk... baru 4 bulan.. suara pn da xde.. sdih aku tgok dye...
malam ni dye ok ckit... bley la dye nak men..lega asenye tgok dye gmbira... sonok tgok baby kn....??????

aku selalu bayangkan dlu aku cam2 ke?  mase aku baby msty comel kan.. hehehe... perasan la plak.... aku dlu snang nak jge.. mak aku ckap la.. p besa ni je dgil ckit... hehehe...kn best jd dak kcik. ade org belai... n boley manje-manje....sonok nye... p hidup ni mesty akan besar... so..... pk2 la....

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...